Hoe kan ik producten retourneren?
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.
Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.
Is je product kapot bij binnenkomst of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.
Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.
Retourneren is op eigen risico
Bewaar dus je verzendbewijs altijd goed. Dit kan het bewijs zijn wat je krijgt van het postkantoor, maar mag in geval van verzending met brievenbuspost ook door middel van een duidelijke foto van het pakketje zelf met het adreslabel leesbaar in beeld + daarbij een filmpje waarop duidelijk te zien is dat ditzelfde pakketje in de brievenbus wordt gedaan.
Terugbetaling
Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt toen je de bestelling deed, tenzij je kenbaar maakt dat je op een andere manier je geld terug wilt. De terugbetaling is kosteloos en vindt binnen 14 dagen plaats. Bij een volledige retour worden ook eventueel betaalde verzendkosten terug betaald.