Heb je een vraag over Smaak Voordeel? Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Wat houdt Smaak Voordeel in?
Met de unieke code die je hebt ontvangen profiteer je van de beste deals rondom heerlijk eten. Denk aan kortingsvouchers en cadeaukaarten voor het lekkerste eten, kookworkshops, restaurantdeals en keukenaccessoires. Profiteer van veel en smakelijk voordeel! Hoe het werkt vertellen we je hier.
Tot wanneer is mijn Smaak Voordeelkaart geldig?
De reguliere Smaak Voordeelkaart is geldig gedurende één jaar na activatie van jouw unieke code. Bij een proeflidmaatschap is de Smaak Voordeelkaart geldig voor één aanbieding naar keuze (max. 8 stuks). Je kunt de geldigheid controleren in jouw profiel, onder ‘mijn codes’. Voor de Diner Jaarkaart reserveringen bij de restaurants is jouw reservering geldig voor een tafelgezelschap van 4 personen. Uiteraard kun je altijd uit eten met een groter gezelschap, maar dan zal de korting worden berekend voor 4 personen.
Hoe reserveer ik bij een restaurant?
Om gebruik te maken van jouw Diner Jaarkaart en een reservering te plaatsen bij een van de aangesloten restaurants, dien je zelf contact op te nemen met het restaurant. De contactgegevens kun je terugvinden in de omschrijving van het restaurant. Geef telefonisch aan dat je gebruikt wenst te maken van de Diner Jaarkaart korting en het restaurant zal de mogelijke data en korting bevestigen.
Kan ik extra (proef)codes toevoegen?
Wanneer je meerdere codes hebt ontvangen kan je deze toevoegen in jouw profiel onder ‘Mijn codes’. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden.
Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra codes activeren op de hierboven beschreven manier.
Kan alleen de bezitter van de Smaak Voordeelkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
Enkel de bezitter van de Smaak Voordeelkaart heeft toegang tot het platform. Producten en e-vouchers zijn echter niet persoonsgebonden. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.
Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code, wat moet ik doen?
Neem contact op met de klantenservice van Smaak Voordeel bij een foutmelding.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).
Hoe en wanneer ontvang ik mijn gekozen deal?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen.
Heb je e-vouchers besteld, maar deze na 1 dag nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM-box van jouw e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van Smaak Voordeel.
Ontvang ik een bevestiging van de bestelling/betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.
Hoe verzilver ik mijn e-voucher?
Kijk voor de juiste verzilveringsmethode op de e-voucher of de website van de desbetreffende aanbieder.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds geplaatste bestellingen te wijzigen.
Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens?
Jouw persoonsgegevens worden vertrouwelijk behandeld. Lees hier meer over in onze privacyverklaring.
Producten retourneren
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.
Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.
Is je product kapot bij binnenkomst of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.
Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.